Dorten75 Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Er det noe triks for å få Z-Relay til å snakke med HC2? Har fått strøm tilkoblet den mot varmtvannstank av elektriker, men får ikke satt den igang med å varme vannet på vanlig måte eller få den inn i HC2. Lyser grønt inne i koblingsboksen. Hvordan aktiverer jeg den, slik at den legger seg inn i HC2 når jeg legger til enhet? Og vil ikke VVB fungere manuelt nå? Endret 5. november 2019 av Dorten75 Presisering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Du har funnet manualen? OK, det er litt snålt at det faktisk ikke står hvordan man skal iverksette en manuell inclusion. Men jeg tipper at man skal trykke på inclusion-knappen 3 ganger etter hverandre. (Personlig har jeg gått for AeoTech Heavy Duty switch på 40A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorten75 Skrevet 5. november 2019 Forfatter Del Skrevet 5. november 2019 Ja, det kom bare ikke godt nok frem. Burde gjerne vært et eget punkt, så får reise opp å teste på hytta da. Elektriker hadde montert dette uten at jeg helt hadde fått det med meg Så feilsøkingen begynte ikke der det burde... Og alle ble svar skyldig, både rørlegger og elektriker når jeg ikke fikk til varmtvannet. Var en ærlig sak at elektriker var ukjent med utstyret, da dette var første montering for de på alt av smartprodukter. Har selv en jobb nå med å få alt til å spille sammen på en fornuftig måte, så får jakte på tips her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.