Guahtdim Skrevet 16. januar 2020 Forfatter Skrevet 16. januar 2020 (endret) @gullfrode Takker. Endret 16. januar 2020 av Guahtdim Siter
Guahtdim Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Skrevet 23. januar 2020 Det går forover. Mulig første versjon er klar i helgen. Ting ser ut til å være på plass. Ulempen er at jeg har bare kjørt hardt på for å få noe opp så jeg regner med at f.eks. logging er alt for dårlig. Det er heller ikke noen tilbakemelding på om oversending av kommandoer gikk ok. 1 1 Siter
Moskus Skrevet 23. januar 2020 Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, Guahtdim skrev: Mulig første versjon er klar i helgen. Greit er det mild vinter, men SÅ mye haster det vel ikke... 2 Siter
Guahtdim Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Skrevet 23. januar 2020 52 minutes ago, Moskus said: Greit er det mild vinter, men SÅ mye haster det vel ikke... Jeg har flere prosjekter på gang og dette er ett prosjekt jeg vil ha ferdig en prototype på før våren er her ? Fortsetter vinteren slik den har vært så langt så må klipperen snart ut og jobbe. Siter
Guahtdim Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Skrevet 23. januar 2020 Jeg ser jo nå at alle ikonene jeg så møysomelig har laget er litt i minste laget.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.