Lazarus Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hei, Noen som har fått til en stabil måte å skru på skjerm til en tablet(Android) fra automasjonssystem? Jeg har satt opp Tasker med AutoRemote. Det fungerer men ikke helt stabilt og kjapt. Noen ganger trigges den ikke og andre ganger så tar det unødvendig lang tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GeneralVirus Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bruker Tasker med pushover. Pushover sender en melding fra HS med "Screen on" eller "Screen off". Tasker skrur av eller på skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Lazarus Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 12 minutter siden, GeneralVirus skrev: Bruker Tasker med pushover. Pushover sender en melding fra HS med "Screen on" eller "Screen off". Tasker skrur av eller på skjermen. Heh samme oppsett som meg, hvordan er Pushover i stabilitet.. kommer medlingene alltid frem og hvordan er responstiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GeneralVirus Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Har hatt det i over ett år nå. Aldri hatt noe problem med pushover. Går ca ett sekund fra jeg trigger event i HS til skjermene på tabbene mine skrur seg av eller på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Johs. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Var vel ikke det du lurte på, men jeg bruke kamera på nettbrettet, motion sensor app, og tasker til å skru på skjermen. Skjermen går da på når noen kommer nær den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Evelen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 kan bekrefte at pushover virker bra, men hvordan får man tasker til å gjøre ting basert på pushover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GeneralVirus Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 43 minutter siden, Evelen skrev: kan bekrefte at pushover virker bra, men hvordan får man tasker til å gjøre ting basert på pushover? https://pushover.net/faq#android-tasker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Lazarus
Hei,
Noen som har fått til en stabil måte å skru på skjerm til en tablet(Android) fra automasjonssystem?
Jeg har satt opp Tasker med AutoRemote. Det fungerer men ikke helt stabilt og kjapt.
Noen ganger trigges den ikke og andre ganger så tar det unødvendig lang tid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
6 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.