borg1n Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Noen som kjenner til denne og/ eller har prøvd den? https://www.eldirekte.no/ecodim-smartdimmer-med-z-wave-og/cat-p/c/p1500012595 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankis78 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Jeg også lurer på om noen har testet EcoDim Og så lurte jeg på om den kan evt konfigureres til å både styre lys fysisk men også kun trådløst. For da kunne jeg brukt samme ECO DIM Dimmer der jeg har vanlige glødepærer , samt at jeg kunne brukt Dimmeren som en trådløs dimmer til eksempel Hue spotter. Altså. 1. Dimme på strøm der jeg har vanlige lamper og pærer 2. Dimme trådløst der jeg har hue spotter (DVS at dimmeren står i always on modus, og at vrideren kun fungerer som en fjernkontroll trådløst til Hue) Dermed hadde man fått den inn i Hue Bridge som Zigbee , men kan også styres med zwave i smarthus. Ellers blir det vel å kjøre vanlig elko bryter til Hue som før, og kjøpe Z-dim på de lampene som som kan dimmes. Noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venturelli Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Noen som vet om Ecodim 07 passer med elko sin vriknapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.