Dorten75 Skrevet 9. november 2019 Skrevet 9. november 2019 Har et kontrollspørsmål - kan man bruke Fibaro singel switch 2 inne i stikkontakt, for å styre panelovner? Har hatt elektriker som har gjort dette, men begynner å tvile på om det kan brukes slik, da jeg får ikke knyttet de til i HC2? Dukker riktignok opp når jeg legger til enhet, men står bare å spinner etter det i programmet og kommer ikke opp med noe av/på bryter etterpå. Forsøkt 3 stikkontakter nå med samme resultat? Regnet med det ville fungere, siden elektriker valgte løsningen, men er altså nå i tvil. Eller er det noe annen måte jeg må gå frem for å få disse inn i Home Center 2 og kan slå av og på strømmen på stikkontakten? Siter
Dorten75 Skrevet 9. november 2019 Forfatter Skrevet 9. november 2019 (endret) Etter litt knoting, så forsøkte jeg legge til «Lights» i HC2 på den uferdige config om bare hadde stått å spint og kjørte en reconfig i HC2 etterpå. Da dukket det opp lysbryter i tillegg knyttet til enheten og nå kan jeg slå av og på stikkontakten. Tanken nå er å sette de i forbindelse med multi sensor for å styre temperatur i rommet. Så da er kanskje dette innenfor allikevel? Endret 9. november 2019 av Dorten75 Siter
Moskus Skrevet 10. november 2019 Skrevet 10. november 2019 Bare pass på at ovnen ikke er kraftig. Maks belastning er 8A (ca. 1800W), og i praksis bør du nok ligge noe under det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.