Erling Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Det spøker hos meg, har en hue led strips ute som går på hver ettermiddag, uten at jeg finner eventet som slår den på. Var blå i forbindelse med valget, mens så ble den rosa i sympati med livmorkreft. Så «fucka» hue opp, plug-ins ble restoret og oppdatert. De gjorde endringer som påvirket 3.-part. Uansett, nå er det dobbelt opp, Veranda Hue som jeg kaller den og Hue lightstrip outdoor 1 som vel er default navn. Loggen viser ingenting, ingen eventer kjøres når lyset kommer på. Eventene viser ikke noe som skrur noe på om ettermiddagen. Har fjernet lyset fra HS3, men det kommer automatisk tilbake. Noen ghostbustere med tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Kan det være noe automasjon i hue huben? Slår det seg på til samme tid hver dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Takk, nei, det er ikke i hubben. Har aldri lagt inn noe der utover navn/rom. Det skjer 1 time før sunset hver dag. Har gått over alke eventer som ble kjørt i dag uten å bli klokere. Må nok bare fjerne lyset og adde de igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.