Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Spørsmål

Skrevet

Hei.

Er det kommet noen leverandører av panelovner eller andre varmekilder som kan kontrolleres fra feks hubbitat? Adax, Beha, Dimplex, Mill og Nobø har vel ikke åpen api så disse går vel ikke det med.

Noen forslag?

Eller noen smarte tips til alternativ smart varme?

10 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

Virker som alt er sky-løsninger, selv om produsent sier "app".

Har kommet til at det er tull å betale ekstra for propetiær løsning med kastrerte muligheter.

Jeg har begynt å se etter ovner som enkelt og sikkert kan modifiseres med implantat..

• 0
Skrevet
10 timer siden, Johnibegood skrev:

Noen forslag?

Eller noen smarte tips til alternativ smart varme?

Ovn med dum termostat som du får Hubitat til å slå av og på etter termostat (virtuell eller virkelig).

• 0
Skrevet
På 12.11.2019 den 23.14, NilsOF skrev:

Jeg har begynt å se etter ovner som enkelt og sikkert kan modifiseres med implantat..

Okey! håper du finner noe, dette kan da være løsningen for meg også!

23 timer siden, Moskus skrev:

Ovn med dum termostat som du får Hubitat til å slå av og på etter termostat (virtuell eller virkelig).

Ja dette har jeg mulighet til allerede, men trenger noe med åpen api, vil gjerne justere temperaturen i hvert enkelt rom med en 7'' lcd skjerm på vegg.

• 0
Skrevet
1 time siden, Johnibegood skrev:

Ja dette har jeg mulighet til allerede, men trenger noe med åpen api, vil gjerne justere temperaturen i hvert enkelt rom med en 7'' lcd skjerm på vegg.

Du trenger vel ikke et åpent API på en ovn for å justere en termostat i Hubitat? :) 

(Hubitat har vel virtuelle termostater, den også?)

• 0
Skrevet
På 14.11.2019 den 9.20, Moskus skrev:

Du trenger vel ikke et åpent API på en ovn for å justere en termostat i Hubitat? :) 

(Hubitat har vel virtuelle termostater, den også?)

Ja, den har det!
Går vel heller på meg da, er ganske nybegynner i hjemmeautomatasjon, så det med Virtuelle brytere har jeg enda ikke forstått meg helt på.

• 0
Skrevet
Mira skrev (4 timer siden):

Mill har lansert smarte ovner med åpent API denne sesongen. Anbefales!

Når du sier "Anbefales", betyr det at du har testet dem og API-et?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.