Erling Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Hei, jeg har "forlagt" USB-pinnen + bokmerkene som var huskelapp. https://shop.homeseer.com/products/z-wave-firmware-update-software-kit Noen som jevnlig oppdaterer? Har Z-Net. #backlog2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 ... hva er det du egentlig spør om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 18. november 2019 Forfatter Del Skrevet 18. november 2019 2 timer siden, Moskus skrev: ... hva er det du egentlig spør om? Noen som jevnlig oppdaterer? Det ble nevnt flere ganger, muligens rundt "tullete oppførsel" fra multisensor fra 2015-2016. ? Tolker ditt svar som oppdatering av firmware på z-wave enhetene ikke er viktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 17 timer siden, Erling skrev: Noen som jevnlig oppdaterer? Oppdaterer hva? Z-NET eller andre noder? Jeg oppdaterer kun de som har behov for en oppdatering. Jeg har ikke sett så mye tullete oppførsler fra multisensorer, men jeg har oppdatert HeatIt-termostater direkte fra HomeSeer. Det fungerer utmerket. Jeg har oppdatert en node til, men husker ikke hva det var i farten... 17 timer siden, Erling skrev: Tolker ditt svar som oppdatering av firmware på z-wave enhetene ikke er viktig. Det er jo ikke akkurat snakk om sikkerhetsoppdateringer her. Hvis de virker fint, så virker de fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.