Erling Skrevet 17. november 2019 Skrevet 17. november 2019 Hei, jeg har "forlagt" USB-pinnen + bokmerkene som var huskelapp. https://shop.homeseer.com/products/z-wave-firmware-update-software-kit Noen som jevnlig oppdaterer? Har Z-Net. #backlog2016 Siter
Erling Skrevet 18. november 2019 Forfatter Skrevet 18. november 2019 2 timer siden, Moskus skrev: ... hva er det du egentlig spør om? Noen som jevnlig oppdaterer? Det ble nevnt flere ganger, muligens rundt "tullete oppførsel" fra multisensor fra 2015-2016. ? Tolker ditt svar som oppdatering av firmware på z-wave enhetene ikke er viktig. Siter
Moskus Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 17 timer siden, Erling skrev: Noen som jevnlig oppdaterer? Oppdaterer hva? Z-NET eller andre noder? Jeg oppdaterer kun de som har behov for en oppdatering. Jeg har ikke sett så mye tullete oppførsler fra multisensorer, men jeg har oppdatert HeatIt-termostater direkte fra HomeSeer. Det fungerer utmerket. Jeg har oppdatert en node til, men husker ikke hva det var i farten... 17 timer siden, Erling skrev: Tolker ditt svar som oppdatering av firmware på z-wave enhetene ikke er viktig. Det er jo ikke akkurat snakk om sikkerhetsoppdateringer her. Hvis de virker fint, så virker de fint. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.