Vinge87 Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Hei. Vil bygge meg et smarthussystem og i begynnelsen vil jeg ha følgende : Vannvåren varmestyring, har 2 sentraler med 12 romtermostater og 16 termoelementer. Vil ha 13 stk røykvarslere, kablet så man slipper og bytte batterier. Har tesla vegglader som kunne vert overvåket og starte kun når strøm er billigst. Har Nibe varmepumpe luft vann med nibe uplink. Har toshiba luft til luft varmepumpe i garasjen, mulighet for appstyring? Har portåpner til 2 garasjedører, mikromatik med gogogate 2 idag. Har Yale dørlås. Ønsker alarm på huset uten abbonemang. Ønsker windows oppsett.... Hva komponenter skal jeg kjøpe? Hva styringssystem skal jeg kjøpe? Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Hei og velkommen! Disse spørsmålene dukker opp til stadighet, og det er mange slike tråder i forumet her. Undersøk Z-wave-utstyr (Fibaro Dimme 2, en veldig vanlig dimmer for smarthus, HeatIt termostater) og HomeSeer (siden du ønsker Windows, det er det jeg kjører). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Vinge87
Hei.
Vil bygge meg et smarthussystem og i begynnelsen vil jeg ha følgende :
Vannvåren varmestyring, har 2 sentraler med 12 romtermostater og 16 termoelementer.
Vil ha 13 stk røykvarslere, kablet så man slipper og bytte batterier.
Har tesla vegglader som kunne vert overvåket og starte kun når strøm er billigst.
Har Nibe varmepumpe luft vann med nibe uplink.
Har toshiba luft til luft varmepumpe i garasjen, mulighet for appstyring?
Har portåpner til 2 garasjedører, mikromatik med gogogate 2 idag.
Har Yale dørlås.
Ønsker alarm på huset uten abbonemang.
Ønsker windows oppsett....
Hva komponenter skal jeg kjøpe?
Hva styringssystem skal jeg kjøpe?
Mvh Rune
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.