panserhansen Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Hei, Jeg har kjøpt inn noen ledstrips fra Philips Hue. Ulempen med disse er at de ikke enkelt kan tilpasses til kriker og kroker. Jeg har kommet over en leverandør som heter Litcessory (https://litcessory.com/) som tilbyr bl.a. extensions og splittere for at hjørnene skal bli smidigere. Noen som har erfaring med dette? Evt. noe jeg bør tenke over før jeg går i gang, bortsett fra at garantien går i dass? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 LED-striper er LED-striper, tenker jeg. Det kommer sikkert til å gå fint. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panserhansen Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Det gikk som du sa, helt fint. Resultatet ble awesome! Gull å komme unna med ett støpsel på lightstripsen, i stedet for to.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 2 timer siden, panserhansen skrev: Resultatet ble awesome! Pic or it didn't happen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panserhansen Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 [emoji16][emoji28]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.