Trønderbart Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 Hei! River vegger og gulv i sokkelen i huset jeg nylig tok over for å gjøre om et par hybler til en leilighet. I den forbindelse tenkte jeg installere varmefolie. Kjenner noen til om det eksisterer varmematter (av typen du legger selv) med termostat som kan integreres i hjemmeautmasjonssystemet (jeg har Homey). Er nok et skudd i mørke, men det hadde vert fint om noe slikt finnes. Har nok elektrikerutgilter å se frem til fremover. Om jeg ender på varmefolie (elektriker) hvilken termostat er mest fornuftig å gå for? Siter
Moskus Skrevet 19. november 2019 Skrevet 19. november 2019 13 minutter siden, Trønderbart skrev: Om jeg ender på varmefolie (elektriker) hvilken termostat er mest fornuftig å gå for? Til Homey? HeatIt Z-TRM2fx. Siter
Trønderbart Skrevet 21. november 2019 Forfatter Skrevet 21. november 2019 Takk for svar! Hm, jeg kan jo alltids opprette en virtuell termostat og bruke en temperatursensor, men kanskje like greit å få det «sikkelig». Men som en kuriositet: noen som vet om det finnes z-wave/Zigbee-brytere med display (tallverdier) slik at en kan styre en virtuell termostat fra denne? Hadde vært fiffig, Siter
bjornepappa Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 9 timer siden, Trønderbart skrev: Takk for svar! Hm, jeg kan jo alltids opprette en virtuell termostat og bruke en temperatursensor, men kanskje like greit å få det «sikkelig». Men som en kuriositet: noen som vet om det finnes z-wave/Zigbee-brytere med display (tallverdier) slik at en kan styre en virtuell termostat fra denne? Hadde vært fiffig, Z-trm2fx er nok det ideelle. Men som svar på det siste, så bør denne funke. Siter
ZoRaC Skrevet 22. november 2019 Skrevet 22. november 2019 11 timer siden, Trønderbart skrev: Men som en kuriositet: noen som vet om det finnes z-wave/Zigbee-brytere med display (tallverdier) slik at en kan styre en virtuell termostat fra denne? Hadde vært fiffig, Jepp. Jeg gikk for Danfoss sine. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.