Kurt Näslund Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Heisann, Hvordan er det nå med støtte for Philips Hue i Futurehome? Jeg har en del Hue-lamper etc, og funderer på om jeg skal gå for Futurehome som sentralenhet. Har noen tanker og gode innspill på dette? Mvh, Kurt Näslund Siter
Moskus Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 58 minutter siden, Kurt Näslund skrev: Hvordan er det nå med støtte for Philips Hue i Futurehome? Er ikke den støtten fremdeles ganske ikke-eksisterende? Dvs. du må bruke IFTTT? Siter
Kurt Näslund Skrevet 20. november 2019 Forfatter Skrevet 20. november 2019 Det var litt slik input jeg var på jakt etter ja. Jeg skal straks sette opp "alt" i en ny bolig, eller, ny gammel-bolig, og har da med meg en liten haug med Hue-lamper, Samsung Smartthings hub, IDLock 150, Tibber, El-bil m.m, som jeg håper å finne det beste utgangspunktet for et greit smarthus-system. Jeg har forøvrig en Homeseer-lisens liggende også, men er usikker på hvilken løsning jeg skal ende opp med til slutt... Nei, jeg er IKKE spesielt kyndig i programering og ønsker en god og enkel løsning som kan skru lys av og på, strøm av og på, ha oversikt på dør, kunne fjern-låse etc. Siter
Moskus Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Begynn å se på SmartThings og/eller HomeSeer. Siden du allerede har en SmartThings-hub i bruk; hva er det med den som er et problem? Siter
Reidar Gjertsen Skrevet 9. mars 2020 Skrevet 9. mars 2020 Vet ikke om det er nødvendig å vekke liv i denne tråden igjen, men denne funksjonaliteten kommer jo nå med Futurehomes nye hub Siter
Kurt Näslund Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Skrevet 9. mars 2020 Takk takk, det hørtes jo interessant ut! ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.