dr.phil Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 Har noen rom med panelovn og zigbee termometer sensorer (Xiaomi) som jeg ønsker å styre. Fant en plugin som gi mulighet for å lage virtuelle termostater : SDV-VStat: The Virtual Stats use any temperature sensors and switches within HS3 to monitor and control devices. Men denne funker kun på Z-wave sensorer. Finnes det plugins som støtter Zigbee? Siter
Moskus Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 41 minutter siden, dr.phil skrev: Men denne funker kun på Z-wave sensorer. .... fungerer den ikke med alle type sensorer, så lenge det er temperaturer? @ZoRaC? 1 Siter
bjornepappa Skrevet 20. november 2019 Skrevet 20. november 2019 (endret) Eg har ein via Arduino og det fungerer fint. Men under Advanced-fliken må Device type (string) stå som "Temperature". Edit: og så har eg 4 stk med Xiaomi også, og det fungerer fint ? Endret 20. november 2019 av bjornepappa 3 Siter
dr.phil Skrevet 20. november 2019 Forfatter Skrevet 20. november 2019 15 minutes ago, bjornepappa said: Eg har ein via Arduino og det fungerer fint. Men under Advanced-fliken må Device type (string) stå som "Temperature". Edit: og så har eg 4 stk med Xiaomi også, og det fungerer fint ? ah... takker og bukker! Temperature under Advanced var løsningen ja. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.