GAS Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 Har montert en smart implant på garasjeporten men har ikke helt tenkt ut hvordan jeg skal lage flow/event til å styre den. Noen andre som har brukt smart implant? Noen som vet om de er mulig å endre på parametere som ikke er tilgjenglige gjennom homey? Tenker da parameter 156/157 Siter
Moskus Skrevet 25. november 2019 Skrevet 25. november 2019 12 timer siden, GAS skrev: Noen andre som har brukt smart implant? Ja. (Men ikke med Homey). Det skal være mulig å sende "rå" parameter data som f.eks. beskrevet her. 1 Siter
GAS Skrevet 25. november 2019 Forfatter Skrevet 25. november 2019 Takker @Moskus Der fekk jeg lært noe nytt i dag også? 1 Siter
torengmann Skrevet 15. desember 2019 Skrevet 15. desember 2019 Har montert en smart implant på garasjeporten men har ikke helt tenkt ut hvordan jeg skal lage flow/event til å styre den. Noen andre som har brukt smart implant? Noen som vet om de er mulig å endre på parametere som ikke er tilgjenglige gjennom homey? Tenker da parameter 156/157Har du fått porten til å virke med smart implanten etter å endre parameteret? Har montert implant selv, og endret nevnte parameter men får det ikke til å skje noe med porten.. Det skjer heller ingenting med porten når jeg trykker på impulsbryteren i garasjen. Men jeg ser i homey appen at implanten registrerer at jeg trykker på bryteren. Har noen et screenshot av oppsettet med innstillingene for smart implanten? På forhånd takk. TorSent fra min SM-G975F via Tapatalk Siter
GAS Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Skrevet 15. desember 2019 Ja min virker fint nå, endret fra 0,1 til 0,3 på parameter 156 for at den skulle holde litt lenger. Har du målt med multimeter om utgangene lukker eller åpner seg på smart implanten? Siter
torengmann Skrevet 15. desember 2019 Skrevet 15. desember 2019 Takk for svar. Fant ut av det nå, koblet jording "rundt" og inn i implanten igjen så funket det. TorSent fra min SM-G975F via Tapatalk Siter
Vegaaard Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 (endret) Hvordan kopler dere denne til porten ? Og skjønner ikke helt hvordan den implanten fungerer ? Noen som vil utdype ? Endret 13. januar 2020 av Vegaaard Siter
GAS Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Skrevet 13. januar 2020 Implanten fungerer som ett rele, men takler bare mindre laster som feks garasjeportåpner. Du må nesten finne ut selv hvor du skal koble deg inn på din port da det er forsjellig fra type til type. Siter
AndreasLie Skrevet 5. april 2020 Skrevet 5. april 2020 På 15.12.2019 den 18.31, torengmann skrev: Takk for svar. Fant ut av det nå, koblet jording "rundt" og inn i implanten igjen så funket det. Tor Sent fra min SM-G975F via Tapatalk Kan du forklare dette? Altså jord på en av pinnene på out? Sliter med det samme at den ikke reagerer. Siter
Trikket Skrevet 21. september 2020 Skrevet 21. september 2020 Lurer også på hva som menes med at jording blei koblet "rundt" ? Siter
UnnamedF Skrevet 29. september 2020 Skrevet 29. september 2020 Har hatt en smartimplant til port i drift i ca ett år, men gikk nylig ut drift. Aner ikke hvor feilen ligger, men har ikke koblet på jording inn i implant... Siter
Moskus Skrevet 29. september 2020 Skrevet 29. september 2020 25 minutter siden, UnnamedF skrev: men har ikke koblet på jording inn i implant... ... du trenger jord (dvs -) for å få strøm på saken? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.