Blodstrupmoen Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Du må som jeg skriver i forrige innlegg ikke bruke text box men group box, så legge inn text boxer i denne. Høyreklikk og lagre som template. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 Tabellen er ikke i HS touch, bare en tabell jeg har laget selv som jeg har på ett ark ved siden av og bruker koordinatene fra denne og legger manuelt inn i HS touch. Siter
Gjelsvik Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Skrevet 17. desember 2016 1 hour ago, Blodstrupmoen said: Du må som jeg skriver i forrige innlegg ikke bruke text box men group box, så legge inn text boxer i denne. Høyreklikk og lagre som template. Men hvor finner jeg så dette template når jeg vil bruke det på flere groupboxer? Siter
Blodstrupmoen Skrevet 17. desember 2016 Skrevet 17. desember 2016 De ligger under Custom i samme skin som du lagret de fra. Siter
Moskus Skrevet 18. desember 2016 Skrevet 18. desember 2016 Det ligger under "Custom" sammen med de andre controllene (se tab'ene) i menyen øverst til venstre. Siter
Gjelsvik Skrevet 19. desember 2016 Forfatter Skrevet 19. desember 2016 Supert, det var jo ikke akkurat selvforklarende. Da er man godt igang. Sliter ofte med at resultat på telefonen er forskjellig fra designeren. På telefonen er det ofte at en 4 tekstlabeler vises på samme posisjon og overlapper hverandre totalt, mens i designeren er de plassert korrekt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.