Jompa Tormann Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Vurderer å kjøre full Philips Hue i nybygg. Ingen dimmere eller brytere fastmontert på vegg, men kanskje lurt å trekke til veggboks uansett om nestemann synes det er noe dritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Det hadde jeg ikke gjort selv. Jeg hadde heller gått for smartere dimmere og dim-2-warm lyskilder hvis man ønsker å justere noe annet. Gjør også at veggbrytere faktisk får en funksjon, og kan ha flere hvis du bruker en dimmer som også kan være scenkontroller, som f.eks. Fibaro Dimmer 2. Men jeg regner med du har en grunn? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GAS Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Har ikea pærer i enkelte rom å en gang i blant reagerer ikke bevegelsessensoren på at jeg går inn i rommet. Kan finne mobilen å appen å finne de lyset jeg vil ha på men de enkleste er å slå av og på den fysiske bryteren til lampen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.