Sture00 Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Ser jeg har en korrupt database som må fikses. Er det beste å slette filen eller er det noen annen måte å fikse dette på ? Ville bare sjekke om eventuelle fallgruver før jeg gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Den energi-databasen til HS har aldri fungert som de hadde tenkt, så jeg har bare deaktivert hele greia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sture00 Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 Ok, så enkelt Da blir den deaktivert. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 hvordan deaktiverer jeg den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 13 minutter siden, MrTiger skrev: hvordan deaktiverer jeg den. Tools - Setup - Energy Settings - Enable Energy Logging and Graphing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.