Richard Thue Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Finnes det en z-wave dimmer hvor en kan regulere med en skruknott i stedet for å "trykke-holde inne". Jeg har ikke klart å finne noe sånt. WAF faktoren er ekstremt dårlig på de jeg har montert, og det er lite interesse for å skjønne logikken på når det dimmes opp/ned. Og jeg må i grunnen si meg enig med sjefen. Alternativet blir eventuelt å gå for enda mere Philips Hue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 HeatIt Z-Dim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 https://www.elektroimportoren.no/heatit-z-dim-vridimmer-z-wave/1444444/Product.html?Event=searchlist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Richard Thue Skrevet 27. november 2019 Forfatter Del Skrevet 27. november 2019 Takker. Og der fikk mine Googleferdigheter ett skikkelig skudd for baugen. Fant jo masse nå når jeg bare kom bak en PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.