TBJ Skrevet 2. desember 2019 Skrevet 2. desember 2019 Bruker Google Home i dag til b.a. å skru på TVen (med Harmony Elite) og styre lyset i samme rom. Slå på TVen Slå på lyser i stua Men ... så tungvindt. Noen som vet om det er mulig å lage egne fraser (setninger) som jeg kan bestemme hva Google Home skal det som? Vil bare si (f.eks.) skru på alt i stua, så skal den gjøre begge de overnevnte tingene. Noen som vet om dette er mulig (med norsk talestyring. Ikke engelsk)? Siter
Moskus Skrevet 2. desember 2019 Skrevet 2. desember 2019 Du leter etter "rutiner". ... men om det nå fungerer skikkelig (eller er tilgjengelig) på norsk, er jeg faktisk litt usikker på. https://support.google.com/assistant/answer/7672035?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=no Siter
TBJ Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Skrevet 2. desember 2019 Takk for svar ? Siden til Google som forklarer hvordan man setter det opp fungerer, men rutiner mangler mangler på telefonen. Sukk. Da er det nok kun tilgjengelig på engelsk (i alle fall ikke på norsk). Siter
Moskus Skrevet 3. desember 2019 Skrevet 3. desember 2019 Skal innrømme at jeg ikke har studert problematikken for mye, jeg bruker Alexa. Men det ser ut til at den norske støtten lar vente på seg, selv om enkelte mener det "nå har kommet". Siter
MrTiger Skrevet 10. desember 2019 Skrevet 10. desember 2019 Ser ut som rutiner fremdeles mangler, noen som har en løsning på dette, eller fungerer det ikke på Norske enda? Siter
Moskus Skrevet 10. desember 2019 Skrevet 10. desember 2019 Facebook-gruppa melder at noen har det, men at det ikke nødvendigvis er stabilt enda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.