Ares Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Har en to-polt bryter til utendørs downlights og en en-polt bryter til innendørs armatur ovenfor hverandre. Kan jeg benytte en Qubino Flush 2 Relay her til å styre disse to på to forskjellige kanaler? Eller må jeg ha to separate fjernstrømbrytere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Teknisk sett kan du det, men du må fortsatt ha et to-polt brudd et sted (med mindre du har faste lyskilder, f.eks. LED som ikke kan byttes av brukeren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ares Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 32 minutter siden, Moskus skrev: Teknisk sett kan du det, men du må fortsatt ha et to-polt brudd et sted (med mindre du har faste lyskilder, f.eks. LED som ikke kan byttes av brukeren). Det er snakk om LED-downlights. Men jeg må vell ha to-polt brudd på de siden de står utendørs? Forslag til hvordan det kobles i så fall ved bruk av 2-polet brudd? Skal ha elektriker til å fikse dette altså, men må finne ut hva som er mulig før jeg kjøper inn utstyr. I tillegg er det greit å ha ett løsningsforslag når elektriker kommer for å koble det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 4 minutter siden, Ares skrev: Det er snakk om LED-downlights. Men jeg må vell ha to-polt brudd på de siden de står utendørs? Nei, hvis du ikke kan bytte noe selv, så kreves det ikke to-polt brudd. 5 minutter siden, Ares skrev: Forslag til hvordan det kobles i så fall ved bruk av 2-polet brudd? Hvis du vil/må beholde 2-polt brudd, kan du sette det etter reléet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ares Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 Supert. Da bestiller jeg en Flush 2 så får elektrikeren vurdere hvorvidt jeg må ha 2-polt brudd eller ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.