bjornepappa Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 (endret) Har montert ein Gledopto RGBW-kontroller til å styre ei LED-stripe over garasjeportane. Denne virkar for å slite med å finne plassen sin i meshet. Den fungerer av og til, men ramlar til stadigheit ut for så å komme tilbake etter kort eller lang tid. Den har ganske lang avstand til Conbee, som er i eit rom på motstatt side av huset. Men eg har ei Trådfri-pære som er ca. 3 meter unna, samt ein Trådfri-repeater som står ca. 2 meter unna. Desse har null problem med å holde kontakten med Conbee. Det som er felles for alle er at både desse og "alle andre" ei stund etter oppstart av deCONZ veldig gjerne vil kommunisere via ein Hue-RGBW-kontroller utvendig på motsatt side av huset ("Sol balkong" på bildet under) - utan at eg skal sei om det er fornuftig eller ei. Det beste hadde vore om det går an å "tvinge" Gledopto-kontrolleren til å snakke med Trådfri-enhetene som er rett i nærheiten, men det går vel sikkert ikkje an, eller? HomeSeer med Jowihue og Conbee. Takk for alle svar Endret 4. desember 2019 av bjornepappa Siter
bjornepappa Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Skrevet 9. desember 2019 Og svaret vart: Ting tar tid. Stabiliteten har vore bra i mange dagar no, og det ser i deCONZ ut til at fleire "naboar" har blitt gode venner no. I mellomtida har eg bestilt ei Gledopto RGBW-lyspære som eg tenkte å sette strategisk i huset i håp om at denne kunne bedre meshet og snakke saman med den nevnte LED-stripa. Den skal nok uansett på plass, men konklusjonen er uansett at zigbee snakkar bra i lag på kryss og tvers av ulike fabrikat. Siter
Moskus Skrevet 9. desember 2019 Skrevet 9. desember 2019 14 minutter siden, bjornepappa skrev: Den skal nok uansett på plass, men konklusjonen er uansett at zigbee snakkar bra i lag på kryss og tvers av ulike fabrikat. ... det er vel nøyaktig som forventet..? Siter
bjornepappa Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, Moskus skrev: ... det er vel nøyaktig som forventet..? Det var jo håpet. Men ut frå kor mykje trøbbel eg ser enkelte har med å få forskjellige typar til å snakke i lag pga. properitære løysingar innanfor Zigbee var eg langt frå sikker. Siter
Moskus Skrevet 9. desember 2019 Skrevet 9. desember 2019 Jo, men meshingen skal vel foregå på et annet nivå enn å tolke det som faktisk blir sendt. Som med Z-wave forsåvidt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.