Gjelsvik Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 Har i dag en yaledoorman med verisure plugin, der styres alt fra verisure appen, og homeseer får kun tilgang til å styre låsen og vise status. Vurderer en Idlock, hvor er grensesnitt for å legge til brukere på denne, er det en properitær funksjon på låsen/app. Eller kan det gjøres i homeseer? Siter
Gjelsvik Skrevet 5. desember 2019 Forfatter Skrevet 5. desember 2019 Mailet med idlock, og de sier det er maks 9 brukerkoder som er støttet, evt opp til 25 om man oppdaterer låsen med en "updaterapp". Stemmer disse begrensningene? (Jeg trenger ca 20-30 forskjellige koder, som man kan spore tilbake hvem som har låst opp) Siter
Moskus Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 1 time siden, Gjelsvik skrev: evt opp til 25 om man oppdaterer låsen med en "updaterapp". Jeg trodde det var høyere, men har ingen kilder å vise til. Siter
Gjelsvik Skrevet 5. desember 2019 Forfatter Skrevet 5. desember 2019 trodde HS håndterte det? Id lock sender en kode til HS, HS sjekker om den koden er gyldig, og returnerer med å sende signal om å åpne eller ikke åpne? Siter
ZoRaC Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 28 minutter siden, Gjelsvik skrev: trodde HS håndterte det? Id lock sender en kode til HS, HS sjekker om den koden er gyldig, og returnerer med å sende signal om å åpne eller ikke åpne? Nei, koden lages i HomeSeer og sendes til låsen. Når koden tastes sjekker låsen om koden er gyldig og i så fall låser den opp og varsler HomeSeer. Siter
Moskus Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 ... heldigvis. Hadde vært elendig WAF hvis HomeSeer mot formodning skulle gå ned og man ikke slapp inn i huset. 1 Siter
Gjelsvik Skrevet 6. desember 2019 Forfatter Skrevet 6. desember 2019 Ok, takker. Så da er idlock heller ikke aktuelt mtp begrensning i antall koder. Rart de lager noe slikt.. Kan ikke ta mange bytes å lagre 50 koder fremfor 25 koder.. Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2019 Skrevet 7. desember 2019 Jeg trodde som sagt det var flere... Min gamle Yale-lås kunne lagre 50 koder. Siter
Fredrick Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 On 04/12/2019 at 15:35, Moskus said: Det gjøres (selvfølgelig) i HomeSeer. Er dette via parameter, eller mangler jeg devicer? Ser det står litt om det i kapittel 4.6 i manualen her, men kan ikke si jeg forstår hvordan det kan gjøres Siter
Moskus Skrevet 27. juli 2020 Skrevet 27. juli 2020 4 timer siden, Fredrick skrev: Er dette via parameter, eller mangler jeg devicer? Det letteste er å gjøre det med et Event, det er en Z-wave Action for det. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.