NilsOF Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 Etter å ha brukt mere tid på å feilsøke dårlig kontakt enn å faktisk kople opp kretsen, samt at en Huzza breakout tok kvelden mest sannsynlig pga. det. Dette jeg bruker nå ble handlet som "putt på litt ekstra under 350kr" fra Kina i sin tid og duger ikke i det heletatt. Trenger virkelig en anbefaling på breadboard og koplingsjumpere som er av god kvalitet. Siter
Moskus Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 Har kjøpt flere fra AliExpress uten å hatt problemer... Siter
NilsOF Skrevet 5. desember 2019 Forfatter Skrevet 5. desember 2019 Dette er definitivt det dårligste breadboardet jeg har vært borti. Jeg har noen små (for lite til dette prosjektet) som er gode. kastet det 30 år gamle utslitte blå da "leffene" i mange av sporene bikket ti siden og tettet sporet. Det blå var bedre, selv på gamledagene med utslitte og slappe "leffer" og ubrukbare tette spor. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.