Dennis87 Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 (endret) Har byttet dørlås til IDlock på ytterdøra så selger den Danalock V3 med Zwave jeg hadde der før. Følger med Danapad. Et lite merke/ripe på vrideren ellers strøkent. Nye batterier medfølger. Lås er ca 1 år gammel og Danapad ca 3 måneder. Nypris var ca 2400 så tenkte meg 1000,- + eventuelt frakt? Holder til i Hokksund hvis noen ønsker hente. Endret 6. desember 2019 av Dennis87 Siter
mk1 black limited Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 12 minutes ago, Dennis87 said: Har byttet dørlås til IDlock på ytterdøra så selger den Danalock V3 med Zwave jeg hadde der før. Følger med Danapad. Et lite merke/ripe på vrideren ellers strøkent. Nye batterier medfølger. Lås er ca 1 år gammel og Danapad ca 3 måneder. Nypris var ca 2400 så tenkte meg 1000,- + eventuelt frakt? Holder til i Hokksund hvis noen ønsker hente. Tar den jeg Sender du meg PM? Siter
Dennis87 Skrevet 6. desember 2019 Forfatter Skrevet 6. desember 2019 Den er grei Setter den som solgt og sender deg en PM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.