JxxxIxxx Skrevet 11. desember 2019 Skrevet 11. desember 2019 Jeg driver å teste HStouch littegrann forsiktig. En liten ting som irriterer meg litt er at hver gang jeg starter HStouch klienten så dukker det opp en "warning" i loggfilen til HS3: " Speaker host connection refused from xxx.xxx.xx.xxx User: default User does not exist, does not have adequate rights, or the password is incorrect.". Dette er en smule irriterende, da jeg har satt opp HS til å gi meg beskjed (vhs Ultralog plugin" hver gang jeg får error eller warning i loggfilen. Jeg bruker ikke "speaker" og har ikke tenkt å bruke dette heller, så hvordan får jeg HStouch til å slutte å prøve å koble seg til "speaker host" og trigge denne meldingen hver gang. Siter
ZoRaC Skrevet 12. desember 2019 Skrevet 12. desember 2019 Enkleste er vel å bare åpne for bruk av speaker? Da bør du vel slippe feilmelding, selv om du ikke bruker speaker-funksjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.