Gravity Skrevet 16. desember 2019 Skrevet 16. desember 2019 (endret) Som f.eks denne; NOK 178.70 41%OFF | Wofea WiFi Switch Smart Garage Door Opener Controller with Alexa Google Home Smart Life/Tuya APP controlhttps://s.click.aliexpress.com/e/3hIExEFQ Det jeg lurer litt på, er om det har noe betydning at jeg ikke har en manuell kablet bryter? Endret 11. januar 2020 av Gravity Siter
LenothX90 Skrevet 16. desember 2019 Skrevet 16. desember 2019 hei, har ikke prøvd kina ting , men mekket denne : https://github.com/OpenGarage/OpenGarage-Firmware/releases Gøyt prosjekt, mye support på Hass.io også Siter
Moskus Skrevet 17. desember 2019 Skrevet 17. desember 2019 11 timer siden, Gravity skrev: Det jeg lurer litt på, er om det har noe betydning at jeg ikke har en manuell kablet bryter? Det kommer an på hvilken portåpner du har. Har du kun fjernkontroll eller har du også mulighet til å koble til en bryter? Hvis du likevel har HomeAssistant, hvorfor ikke bruke en Fibaro Smart Implant? Siter
Gravity Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Skrevet 18. desember 2019 På 17.12.2019 den 10.11, Moskus skrev: Det kommer an på hvilken portåpner du har. Har du kun fjernkontroll eller har du også mulighet til å koble til en bryter? Hvis du likevel har HomeAssistant, hvorfor ikke bruke en Fibaro Smart Implant? Litt usikker, men det er kun fjernkontroll til begge. Jeg har en Liftmaster, men kan noen hjelpe meg med å finne modellen? Kan det være 5580? Er ute etter bang for buck$ ? Siter
Moskus Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 21 timer siden, Gravity skrev: Er ute etter bang for buck$ ? Ja, det kan nok ordnes. Bruker du lite buck$, kan du fort få et dyrt bang! 1 Siter
Gravity Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Skrevet 21. desember 2019 Jaja, da var ihvertfall denne på vei i posten ? Siter
Moskus Skrevet 22. desember 2019 Skrevet 22. desember 2019 Lykke til! Regner med at det ikke går så lenge før du likevel kjøper en Fibaro Smart Implant, så denne omveien har vel kanskje bare gjort det dyrere (og mindre trygt), ikke billigere.. Siter
Gravity Skrevet 10. januar 2020 Forfatter Skrevet 10. januar 2020 Da har enheten kommet. Er det noen med liftmaster 5580 som har koblet til veggbryter som kunne tatt et bilde av hvilke innganger som er brukt? Det står at det skal kobles inn i de inngangene denne bryteren er koblet, men vi har ikke bryter.. Siter
Tverfyll Skrevet 10. januar 2020 Skrevet 10. januar 2020 https://www.nold.io/compatibility/liftmaster/5580/ ihht denne siden så er det rød og hvit som er koblet. 1 Siter
Gravity Skrevet 10. januar 2020 Forfatter Skrevet 10. januar 2020 43 minutter siden, Tverfyll skrev: https://www.nold.io/compatibility/liftmaster/5580/ ihht denne siden så er det rød og hvit som er koblet. Hvilken av disse skal hvor tro? Siter
gullfrode Skrevet 11. januar 2020 Skrevet 11. januar 2020 Spiller nok ikke noen rolle hvor + og - er i portåpneren, putt de i de to kontaktene til venstre som på tegninga over. fungerer som en ringeklokke, kontaktene kortsluttes i et lite sekund, så får motoren beskjed om start/stopp. Siter
Gravity Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Skrevet 11. januar 2020 (endret) 2 timer siden, gullfrode skrev: Spiller nok ikke noen rolle hvor + og - er i portåpneren, putt de i de to kontaktene til venstre som på tegninga over. fungerer som en ringeklokke, kontaktene kortsluttes i et lite sekund, så får motoren beskjed om start/stopp. Takk da prøver jeg på det, var bare litt redd for å kortsluttet noe... Endret 11. januar 2020 av Gravity Siter
xibriz Skrevet 11. januar 2020 Skrevet 11. januar 2020 Jeg har meget god erfaring med billige løsninger ettersom den jeg lagde selv kostet rundt 25 kr Siter
Gravity Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Skrevet 11. januar 2020 (endret) 10 minutter siden, xibriz skrev: Jeg har meget god erfaring med billige løsninger ettersom den jeg lagde selv kostet rundt 25 kr Så bra ? denne kostet rundt 100-lappen og fungerer som bare det ? .........og, som er plug&play Endret 11. januar 2020 av Gravity 1 Siter
Moskus Skrevet 12. januar 2020 Skrevet 12. januar 2020 16 timer siden, xibriz skrev: Jeg har meget god erfaring med billige løsninger ettersom den jeg lagde selv kostet rundt 25 kr ... forskjell på det man lager selv (når man har kunnskapen til på sin side) og det man kjøper billig fra Kina. 1 Siter
Gravity Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Skrevet 13. januar 2020 Uansett, veldig fornøyd med at denne gjorde jobben ?? Siter
Gravity Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Skrevet 24. januar 2020 (endret) 1 time siden, Moskus skrev: Ja alle kan produsere et blåmandags-produkt ? Endret 24. januar 2020 av Gravity Siter
Moskus Skrevet 25. januar 2020 Skrevet 25. januar 2020 Noen kan koble feil også, det er ikke det. Og noen kina-produsenter lager bare mandagsprodukter... Siter
Daniel_hoy Skrevet 25. januar 2020 Skrevet 25. januar 2020 Ut i fra den facebook posten så var det der vel et klart tilfelle av feilkobling. Produktet gjorde som det skulle og kortsluttet kretsen når han trykte på knappen 2 Siter
xibriz Skrevet 26. januar 2020 Skrevet 26. januar 2020 Det hjelper ikke hvilken pris produktet har om man ikke gidder å lese manuelen til garasjeportåpneren sin 1 2 Siter
Gravity Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Skrevet 28. mars 2020 Etter et par måneders bruk, er jeg veldig fornøyd med produktet tatt pris i betraktning. ? Jeg kan sette opp IFTTT som lukke ved avreise, åpne ved ankomst, åpne/stenge basert på værvarsel, kalender osv. Siter
Guahtdim Skrevet 28. mars 2020 Skrevet 28. mars 2020 @Gravity Jeg tror jeg ville ha fastmontert enheten i taket. Når den henger slik så kan du risikere at den løsner og drar ut ledningene fra garasjeåpneren. Noen skruer, plugger og metallbånd eller noe og du har en løsning som tåler litt mer. Men flott at du fikk "Best Bang for Buck" ? Siter
Gravity Skrevet 28. mars 2020 Forfatter Skrevet 28. mars 2020 28 minutter siden, Guahtdim skrev: @Gravity Jeg tror jeg ville ha fastmontert enheten i taket. Når den henger slik så kan du risikere at den løsner og drar ut ledningene fra garasjeåpneren. Noen skruer, plugger og metallbånd eller noe og du har en løsning som tåler litt mer. Men flott at du fikk "Best Bang for Buck" ? Ja, den hang der bare for bildegrunner. Satt den oppå selve motoren, men skal feste den bedre. Ville bare sjekke om dette fungerte før det ble noe mer permanent festing. Takk for påminneren ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.