toonwolf Skrevet 17. desember 2019 Skrevet 17. desember 2019 Mulig dette er opplagt, men hvordan får man "nullstilt" Central Scene til Fibaro the button slik at den er klar til å registrere nye trykk? Slik ser den ut etter at jeg trykket den for noen dager siden. Forsøkte å trykke på nytt i dag tidlig, men det ble ikke registrert? Den har tydeligvis i live da den har rapportert batterstatus kl 0516 i dag. Siter
Moskus Skrevet 17. desember 2019 Skrevet 17. desember 2019 Den blir ikke "nullstilt". Men det er her "set to" istedenfor "changed to" er brukenes til eventer, samt at hvis du deaktiverer "do not update"-på devicen så gir tidspunktene mer mening. Jeg må riktignok ha på en "do not retrigger this even for 2 seconds" ellers hender det at eventet blir trigget flere ganger, og da stopper garasjeporten... 1 Siter
toonwolf Skrevet 17. desember 2019 Forfatter Skrevet 17. desember 2019 Tror kanskje løsningen finnes i denne tråden. Tester det ut.. Siter
toonwolf Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Skrevet 18. desember 2019 19 timer siden, Moskus skrev: Jeg må riktignok ha på en "do not retrigger this even for 2 seconds" ellers hender det at eventet blir trigget flere ganger, og da stopper garasjeporten... Takk for hjelp. Bekrefter at dette fungerer som det skal! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.