Byelektrikeren Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 Er det noen som har erfaring med denne RGBW Touch Controlleren? Jeg ønsker å koble den mot 4 stk separate FIBARO RGBW Controller, som styrer hver sin LED stripe. Har koblet det opp, men finner ingen måte hvordan jeg skal knytte de 4 LED stripene til controlleren. Mvh. Helge Siter
Moskus Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 18 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Har koblet det opp, men finner ingen måte hvordan jeg skal knytte de 4 LED stripene til controlleren. Nå er det veldig lenge siden jeg kikket på denne sist, men så vidt jeg husker er det "assosiasjon" som styrer det. Siter
Byelektrikeren Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Skrevet 19. desember 2019 Just now, Moskus said: Nå er det veldig lenge siden jeg kikket på denne sist, men så vidt jeg husker er det "assosiasjon" som styrer det. Ok, takk sjekker og ser hva jeg får til ... Mvh. Helge Siter
Moskus Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 Ser slik ut, hvis det er ca. samme kontroller: https://www.tronika.no/no/smarthus/zwave-produkter/zwave-kontrollere/veggkontroller-zv9003t4-rgbw.html 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.