Helgemor Skrevet 19. desember 2019 Skrevet 19. desember 2019 Et tips til alle som pga. WAF etc. er veldig opptatt av at dimmere skal være dreiejul: IKEA Symfonisk https://www.ikea.com/no/no/p/symfonisk-fjernkontroll-til-lyd-hvit-60370480/ ble løsningen for meg. Det er litt plundrete å integrere den mot Home Assistant, men det løste seg vha. Conbee Zigbee-stick og deCONZ-plugin. Jeg la dem inn etter oppskriften her: Dimmeren er liten og lett å bruke. Og sender events ved rotering, enkelt- dobbelt- og trippelklikk. Rike muligheter! 1 Siter
gullfrode Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 På 19.12.2019 den 13.03, Helgemor skrev: Dimmeren er liten og lett å bruke. Og sender events ved rotering, enkelt- dobbelt- og trippelklikk. Rike muligheter! Noob på Nodered, kan du dele Flow-en din? Tenkte å bruke til lysa på overskap kjøkken/vaskerom, men usikker på hvordan jeg setter verdier på call service for å dimme opp/ned. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.