Join Skrevet 6. desember 2022 Skrevet 6. desember 2022 God kveld. No har eg et "device" på 7 lysgardiner. Dette er satt opp som 1 enhet i twinkly appen. Kan eg legge til denne enheten direkte i homeseer, eller må eg sette opp alle uavhengig? Har du testa? Mvh. 1 Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2022 Forfatter Skrevet 7. desember 2022 Join skrev (16 timer siden): Kan eg legge til denne enheten direkte i homeseer, eller må eg sette opp alle uavhengig? Pass! Jeg har faktisk ikke peiling, jeg visste ikke engang at det gikk an å koble enheter! Men svaret er jo enkelt: Prøv, så finner vi det fort ut. 1 Siter
Join Skrevet 7. desember 2022 Skrevet 7. desember 2022 Moskus skrev (3 timer siden): Pass! Jeg har faktisk ikke peiling, jeg visste ikke engang at det gikk an å koble enheter! Men svaret er jo enkelt: Prøv, så finner vi det fort ut. Det går, i innstillinger. Så får du samme grafikken over opptil 10enheter, trur eg. 1 Siter
Erling Skrevet 15. desember 2022 Skrevet 15. desember 2022 litt sent ute med julen i år, men: gir: ja @Moskus, jeg har endret ip... har julekrans og ice. god jul uansett. Siter
Moskus Skrevet 16. desember 2022 Forfatter Skrevet 16. desember 2022 Erling skrev (15 timer siden): a @Moskus, jeg har endret ip... Ja, men har du endret Device Type String på devicen? Siter
Erling Skrevet 17. desember 2022 Skrevet 17. desember 2022 Sorry, men ingen device her. Det har ikje blitt laget noen i det hele tatt. Janskje til beste jul… 🐣 Siter
Moskus Skrevet 20. desember 2022 Forfatter Skrevet 20. desember 2022 Kan du ta et screenshot av toppen av scriptet...? 1 Siter
Erling Skrevet 20. desember 2022 Skrevet 20. desember 2022 ScriptingReferences=System.Core;System.Core.dll,Newtonsoft.Json;C:\Program Files (x86)\HomeSeer HS3\Bin\homeseer\Newtonsoft.Json.dll Takk, har den json fra før. Siter
Moskus Skrevet 21. desember 2022 Forfatter Skrevet 21. desember 2022 Ja, det der vil ikke fungere. Scriptet skal være nøyaktig som i første post. Du har erstattet variabelnavnet "IP" med den faktiske IP-adressen "192.168.1.246". Les posten en gang til, så får du det til. IP-adressen settes nå under Device Type String, som i HS4 ligger litt ned på siden for devicen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.