Mastiff Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Oi, den er jo formet som en av de nyere fiskebåtene som skal komme innenfor kvotereglene for småbåter! 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 17 timer siden, gert skrev: (og unngår wifi også, noe som er et pluss). Bare hvis man har like lang rekkevidde på systemet man bruker (Z-Wave, Zigbee, whatever) som det trådløse nettverket i sjappa. For min del er problemet at jeg har et par ting som står så langt fra noe annet at det ikke er pålitelig, og da er det veldig greit at pluggen er godt innenfor rekkevidden til et trådløst 2.4gHz-nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 15 timer siden, Cirion skrev: 12,8m lang og 7,7m bred... Båt måles i fot. Jeg forstår ikke meter i denne sammenhengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 2 minutter siden, Moskus skrev: Båt måles i fot. Jeg forstår ikke meter i denne sammenhengen. Her er en tabell om du ikke er så god i matte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Bare hvis man har like lang rekkevidde på systemet man bruker (Z-Wave, Zigbee, whatever) som det trådløse nettverket i sjappa. For min del er problemet at jeg har et par ting som står så langt fra noe annet at det ikke er pålitelig, og da er det veldig greit at pluggen er godt innenfor rekkevidden til et trådløst 2.4gHz-nett.Fant ut at jeg heller tok et AP ektra i søppelskuret for å få stabile nodemcu, enn å fikse annen løsning. Er ca 15 m gjennom et vindu og ei skapdør til et par utendørs Deltacoplugger, disse er stabile foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 30 minutter siden, gullfrode skrev: Her er en tabell om du ikke er så god i matte. Tabelloppslag er for pyser. Hvis det ikke kan uttrykkes som et integral, så er det ikke vits å regne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirion Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 4 timer siden, Moskus skrev: Båt måles i fot. Jeg forstår ikke meter i denne sammenhengen. Den ene er er 42 fot Bavaria Cruiser, siden begge er 42 fot, vil jeg si meter sier mer enn fot i denne sammenhengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 @Cirion Det er der er ikke en båt, det er en leilighet med havutsikt! 🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirion Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Akkurat nå, Mastiff skrev: @Cirion Det er der er ikke en båt, det er en leilighet med havutsikt! 🤣 Sorry, båten henger i davitene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 1 time siden, Cirion skrev: Den ene er er 42 fot Bavaria Cruiser, siden begge er 42 fot, vil jeg si meter sier mer enn fot i denne sammenhengen. ... fordi bredder ikke kan oppgis i fot...? Men kanskje bruttotonn er mer riktig, iallfall for en av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Det er der må jo kalles en Øystein Sunde-seilbåt! Han klager jo i "Han hadde båt" på at pjolteren står ikke rett i seilbåt, og det er vel ikke noe problem i en katamaran. Men jeg jo innrømme at hvis jeg skulle henfalle til noe så langsomt som seilbåt, ville jo selvsagt en sånn vært drømmen. Da har man god plass til en 75" tv om bord! 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gert Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 9 timer siden, Mastiff skrev: Bare hvis man har like lang rekkevidde på systemet man bruker (Z-Wave, Zigbee, whatever) som det trådløse nettverket i sjappa. For min del er problemet at jeg har et par ting som står så langt fra noe annet at det ikke er pålitelig, og da er det veldig greit at pluggen er godt innenfor rekkevidden til et trådløst 2.4gHz-nett. Zigbee er også 2,4ghz. Og repeatere er jo nesten gratis. Wifi er mye styr om det skal holdes noenlunde sikkert. Ikke at noen kommer til å være veldig interessert i smartdingsene mine, men likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Jeg bruker Z-Wave, ikke Zigbee, og wifi-sikkerhet er ikke noe særlig problem her. Det er ingen andre i nærheten av hytta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirion Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 3 timer siden, Moskus skrev: ... fordi bredder ikke kan oppgis i fot...? Men kanskje bruttotonn er mer riktig, iallfall for en av dem. I så tilfelle, så er Google til hjelp: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Godt! Det er forståelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kav Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Kan Deltaco SH-P01 intrigeres og styres i futurehome appen/Z-Wave/Zigbee? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Er wifi/gjennom Tuya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.