Jeg har ogsÄ tenkt Ä montere opp Screens pÄ et par store vinduer og lurer litt pÄ styring av de. Vet man kan fÄ egen app til det, men hvem Þnsker vel det..
Har ogsÄ et hÄp om Ä styre en garasjeport Äpner etter hvert. Har fÄtt avtalt en impulsbryter pÄ veggen i garasjen fÄr Ä Äpne og lukke garasjeporten, sÄ hÄper det kan lÞses med en Fibaro Roller Shutter 3?
Â
Som noen skjÞnner, er jeg veldig ny i dette gamet og tar i mot alle tips og rÄd jeg kan fÄ til evt ting jeg burde se pÄ eller prÞve.
Endringer i allerede valgte elektrolÞsninger blir nok ikke aktuelt pÄ dette tidspunktet da vi er kommet et stykke i prosessen.
SpÞrsmÄl
Reidar Gjertsen
Hei og gledelig jul!
Jeg har vÊrt medlem her en liten stund, men ikke vÊrt sÄ aktiv ennÄ.
Jeg holder pÄ Ä bygge et hus med min samboer og tenker Ä starte en ny "hobby" nÄr det er ferdig med Ä automatisere hverdagen litt.
Har sÄnn omtrent klart Ä fÄ min samboer til Ä si ja til at jeg fÄr gjÞre det jeg vil, sÄ lenge hun klarer Ä bruke det
Jeg har kjĂžpt inn en FutureHome hub som skal brukes
Â
Jeg har fÄtt bestilt HeatIt dimmere alle plasser lys skal dimmes i huset. Det er slik det starter!
Etter dette tenker jeg Ä fÄ lagt inn Fibaro Switch i alle brytere pÄ lys som ikke skal dimmes. Da skal vell fÞrste milepÊl vÊre nÄdd med at jeg skal kunne slÄ av alt lys med én knapp
 Ved unntak av utelys som gÄr pÄ astrour. FÄr evt se om jeg vil endre pÄ dette etter hvert, men stresser ikke med det i starten.
Â
Jeg har ogsÄ tenkt Ä montere opp Screens pÄ et par store vinduer og lurer litt pÄ styring av de. Vet man kan fÄ egen app til det, men hvem Þnsker vel det..
Har ogsÄ et hÄp om Ä styre en garasjeport Äpner etter hvert. Har fÄtt avtalt en impulsbryter pÄ veggen i garasjen fÄr Ä Äpne og lukke garasjeporten, sÄ hÄper det kan lÞses med en Fibaro Roller Shutter 3?
Â
Som noen skjÞnner, er jeg veldig ny i dette gamet og tar i mot alle tips og rÄd jeg kan fÄ til evt ting jeg burde se pÄ eller prÞve.
Endringer i allerede valgte elektrolÞsninger blir nok ikke aktuelt pÄ dette tidspunktet da vi er kommet et stykke i prosessen.
Â
HÄper pÄ litt hjelp fra dere eksperter
Â
Reidar
Endret av Reidar Gjertsen13 svar til spÞrsmÄlet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.