JohnMartin Skrevet 1. januar 2020 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har fibaro dimmer 2 på samtlige brytere i huset, men det er 2 av de som ikke fungerer 100%. Hvis man bruker de på gamlemåten, altså trykker på knappen, så slår de seg ikke av eller på. Mesteparten av tiden, så starter den bare å dimme opp/ned. Etter å ha dimmet ned, så kan den etter hvert slå av lyset. Ved enkelte anledninger, så har jeg fått til å slå av lyset ved å trykke 2 ganger fort etter hverandre. Noen som har vært borti noe tilsvarende med disse dimmerene? Evt forslag til å få det fikset, eller må de byttes ut? Siter
ZoRaC Skrevet 1. januar 2020 Skrevet 1. januar 2020 Er fjæren satt på riktig side (evt bryteren montert opp/ned)? Hva slags last? 2 Siter
ZoRaC Skrevet 1. januar 2020 Skrevet 1. januar 2020 Hvis du ekskluderer den, virker bryterne som de skal da? Siter
Moskus Skrevet 1. januar 2020 Skrevet 1. januar 2020 Tilkoblingsmetode? (2-wire, 3-wire?) Hvilken lyskilde? Siter
JohnMartin Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Skrevet 2. januar 2020 17 hours ago, ZoRaC said: Er fjæren satt på riktig side (evt bryteren montert opp/ned)? Hva slags last? Åpnet opp og byttet plassering på fjærene, og da funket den.. Verre var det ikke ? Takk. 2 Siter
KommerSnart Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 På 1.1.2020 den 16.31, JohnMartin skrev: Jeg har fibaro dimmer 2 på samtlige brytere i huset, men det er 2 av de som ikke fungerer 100%. Hvis man bruker de på gamlemåten, altså trykker på knappen, så slår de seg ikke av eller på. Mesteparten av tiden, så starter den bare å dimme opp/ned. Etter å ha dimmet ned, så kan den etter hvert slå av lyset. Ved enkelte anledninger, så har jeg fått til å slå av lyset ved å trykke 2 ganger fort etter hverandre. Noen som har vært borti noe tilsvarende med disse dimmerene? Evt forslag til å få det fikset, eller må de byttes ut? Opplevde dette på to helt nye dimmere senest idag, det som fikset for meg var å kalibrere de på nytt. Men bra du fikk det til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.