Utgaardsloke Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Hei! Jeg skulle gjerne hatt noen forslag til Smarte termostater som passer inn i Elko-ramme. Jeg bruker en Homey, så de burde være kompatibel med den Termostatene må også ha en luftmåler i tillegg til inngang for gulvtemperatur. jeg prøvde først en HeatIT z-trm2fx, men den har ikke intern temp måler. Og da har jeg foreløpig klart å finne noen gode alternativer. Har folk her på forumet noen gode alternativer? Siter
Moskus Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Da er vel det beste alternativet å vente på Z-TRM3. Det går noen rykter om den (bl.a. en på forumet her som snakket med HeatIt Support om den), men hvor langt unna den er er det vel ingen som vet. Du kan evt. bruke Z-TRM1, det vil si den originale. Vet ikke om jeg hadde gjort det selv, dog... Siter
Utgaardsloke Skrevet 2. januar 2020 Forfatter Skrevet 2. januar 2020 Ja, trm2fx er vel litt som en interim-patch a regne. Men det kan vel fort være alt mellom 2 og 12 mnd til det kommer en ny versjon... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.