TropiskNektar Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Noen som vet hvilken produsent dette er? Jeg kjøpte en slik fra Tronika, og det eneste jeg får opp når jeg googler modellen er dette forumet.. Vi sliter med at den kobler ut og ikke lenger responderer når vi tar på touchpanelet. Det virker som at problemet oppstår i det den driver å skrur av en gruppe med flere lys. Eneste løsningen er å ta sikringen til rommet den står i. Jeg lot den stå sånn over natten og det løste ingen ting. Må ta sikringen hver gang. Jeg håper at en firmware update kanskje kan løse problemet. Den ble kjøpt 15.11.2018 og det første året fungerte den fint og dette skjedde bare en gang.. Men siden desember har den koblet seg ut ihvertfall 1 gang annenhver uke'ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Er det ikke Sunricher? Tronika burde jo vite det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.