AtAS Skrevet 15. januar 2020 Skrevet 15. januar 2020 Kjøpte en Danalock V3 Btze og Danapad nylig. Låsen var enkel og grei å montere å sette opp, Danapadden ble verre. Får lagt til enhetene osv, men i appen h or man legger til pinkoder stopper det. Jeg kommer inn i menyen, får velge kode osv, men når den er ferdig er listen med koder like tom som før jeg begynte. Noen tips? Siter
Movcon Skrevet 15. januar 2020 Skrevet 15. januar 2020 Hadde tilsvarende problem med appen (iOS). Sendte følgende til Danalock support. I've paired my Danapad (Firmvware 0.3.0) (Serial xxxxxxx) with my Danalock, but I'm not able to set pin-codes. I'm always getting Error 18, failed to save pincode. The lock and the pad are only a few feet away from each other. I am able to lock with the "Easy lock", so the pairing between the lock and the pad is OK. Danalock device: Danalock V3-BTZE, Product firmware version: 0.11.9, Smartphone model: iPhone XR, Smartphone software version: iOS 13.1.3 Danalock app version: 3.7.007 Fikk følgende svar We found a bug in the latest iOS app version that prevents the setup of the first pin code on the Danapad. A quick fix is to use an Android device to set up the 1st pin code. Afterwards you can add 2nd, 3rd, and up till 20 codes in the iOS app. We are working on a fix and expect to release updated iOS app later this week. We apologize for the inconvenience. Har nå oppdater app , og det virker. Jeg får satt pinkoder . 2 Siter
AtAS Skrevet 16. januar 2020 Forfatter Skrevet 16. januar 2020 Takk for svar :) Bruker Android, og har oppdatert firmware på begge :/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.