Byelektrikeren Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Hei, Jeg har montert 9 downlights (warmdim) i trappegang med ønske om et varmt lys, samt å dimme disse meget langt ned. I forsøket med å få et lys som ønsket fant jeg ut at det er stor forskjell på dimme-nivået til de ulike fabrikatene. Fibaro og Namron reagerte meget likt, dimmet ned til1% men det ble fremdeles for mye lys. Qubino var i en klasse for seg og der dimmet jeg ned til 8% og fikk det lysbildet som jeg ønsket. Tenkte at dette kunne være nyttig å vite. /Helge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Fibaro finner automatisk min og max dimmenivå men de automatiske nivåene kan overstyres, lurer på om ikke Qubino også har samme funksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byelektrikeren Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 2 minutes ago, SveinHa said: Fibaro finner automatisk min og max dimmenivå men de automatiske nivåene kan overstyres, lurer på om ikke Qubino også har samme funksjon. Mener du at jeg må fysisk sette min-nivå i dimmeren for at den skal kunne dimme lavere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 14 minutter siden, Byelektrikeren skrev: Mener du at jeg må fysisk sette min-nivå i dimmeren for at den skal kunne dimme lavere? Du skal sjekke hva parameter 1 er satt til, og f.eks prøve med 1 hvis den er noe annet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.