Mastiff Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Kanskje ikke automasjon, men tv-en er styrt av en Z-Wave-bryter, så jeg tar sjansen. Jeg må sette et nytt veggfeste på en 65" tv (tre år gammel Samsung 7-serien, så ikke noe grisedyrt), og jeg har et sånt: Problemet er at det går kabler overalt i veggen bak der tv-en skal sitte, bortsett fra midt på. Jeg hadde opprinnelig et feste med en T-formet greie på tv-en og klikkfeste på veggen, festet midt på. Men det er ødelagt, og jeg vil bruke vaierfeste for å komme nærmest mulig veggen, og så det er lett å ta av og på når jeg må koble om noe. Det er et helt j... koblingsskap for audio, video og diverse annet skjult bak tv-en. Festet er merket med 50 kilo, og tv-en min veier 23,5 (ifølge nettsiden til Samsung), så det er jo innafor halve vekten. I mitt hode burde det gå greit, og den aluminiumsgreia kjennes sterk ut når jeg røsker den (den er skrudd opp med en solid skrue inn i en bjelke). Er det noen som har noen fornuftige innspill på om det er noen problemer med logikken min her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 21. januar 2020 Del Skrevet 21. januar 2020 Burde være null stress om situation er som du beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 21. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2020 Takk, det var det jeg trodde! Jeg ville bare høre en annen mening enn min egen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.