Vinge87 Skrevet 24. januar 2020 Skrevet 24. januar 2020 Har fått kamera lagt inn i homeseer, men kan jo kun ta bilder, viser ikke "live video" La da inn Netcam plugin. Ønsker og se video, ikke ta bilder. Hvordan løser jeg det? Beklager om det er en tråd allerede om dette, har søkt og søkt.... Her er Url jeg la inn: "http://192.168.x.x/cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=xxxxxxxxx&password=xxxxxxxxx" Siter
Moskus Skrevet 26. januar 2020 Skrevet 26. januar 2020 HomeSeer 3 er ikke et kamera-program. Men å legge til kameraet under Setup -> Cameras gjør at du kan streame det i HS Mobile og HS touch. Siter
BME Skrevet 6. januar 2022 Skrevet 6. januar 2022 Dette er en gammel post, men tenkte likevel jeg kunne legge inn litt svar her. La inn Reolink RLC-510WA i går. Det fungerer fint å se video i både HS Touch (kun testet i standard HS Touch app, ikke i egendefinert design enda) og HS Mobile. Det er litt treghet før det kommer opp. I HS Touch kommer en rett på video-visning, mens en i HS Mobile får opp snapshot (fornyes hvert 6. sekund hos meg), som en kan klikke seg inn på for å se video. Brukte tilsvarende URL som @Vinge87 for SnapShot. For MJPEG Stream brukte jeg tilsvarende: rtsp://username:[email protected]:554//h264Preview_01_sub Det er også mulig å bruke høykvalitets stream, men denne gir fordreid bilde hos meg: rtsp://username:[email protected]:554//h264Preview_01_main En kan logge på kamera direkte fra browser (for de fleste Reolink-IP-kamera), ved å skrive IP-adressen til kameraet adresselinja - da skal det komme opp et påloggingsbilde. Her kan en bl.a. verifisere hvilken port som brukes. 1 Siter
EirikW Skrevet 16. januar 2022 Skrevet 16. januar 2022 (endret) BME skrev (På 6.1.2022 den 14.11): Brukte tilsvarende URL som @Vinge87 for SnapShot. For MJPEG Stream brukte jeg tilsvarende: rtsp://username:[email protected]:554//h264Preview_01_sub Eg får logga inn og sjå kamerafeed i VLC-player med linken som er nemt(både sub og main), men dette fungerar ikkje i homeseer4. Legger inn lenka for sub og main i snapshot og stream. Tips? Edit: screenshot fra log. Endret 16. januar 2022 av EirikW Siter
BME Skrevet 17. januar 2022 Skrevet 17. januar 2022 Det skal ikke være samme URL i snapshot som i stream. Se URL til snapshot i første post. Siter
EirikW Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 BME skrev (På 17.1.2022 den 10.09): Det skal ikke være samme URL i snapshot som i stream. Se URL til snapshot i første post. Mange takk! Oversåg denne, og trudde eg skulle legge inn "sub-link" for snapshot og "main-link" for stream! 🤪 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.