PaalA Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Jeg begynner etterhvert å få en del automatikk i huset som styres via Telldus znet/ Homebridge (for å homekit enable).Jeg har noen rom med elko skrudimmer hvor kona kommer til å klikke om denne forsvinner. [emoji1]Noen forslag til hvordan jeg kan sette en modul bak denne? De modulene som kan settes bak elkobrytere fungerer vel bare for on/off?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
iblis Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 Det er en diskusjon gående om dette her. ? Siter
Actibus Skrevet 5. november 2016 Skrevet 5. november 2016 (endret) Hvis du liker å mekke selv, er dette en mulighet.. Har testet en stund og fungerer fint, endte dog opp med å fjerne poweret og NodeMCU/ESP8266 fra veggboksen og heller montere det separat med kabel til rotary encoderen bare. Å bruke selve elko dimmeren er vel ikke mulig, dette blir nærmeste du kommer. Du må da koble en z-wave dimmer modul istedenfor dimmeren fra elko, som NodeMcu igjen styrer via automasjonssystemet Endret 5. november 2016 av Actibus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.