kjenset Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 Hei Hvordan kan, enklest, data fra Tibber Pulse overføres til Influxdb? Må jeg benytte Home-Assistant? Eller kan dette gjøres på annen måte? Jeg har allerede satt opp Influxdb på RPi med smartapp i smartthings. Dette fungerer bra. Setter stor pris på litt veiledning! Hilsen Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. januar 2020 Del Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, kjenset skrev: Hvordan kan, enklest, data fra Tibber Pulse overføres til Influxdb? Du må ha et program som leser APIen og dytter den inn i Influx-databasen din. Du kan bruke Home Assistant til det, men du trenger ikke gjøre det. Har SmartThings integrering med Tibber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petar Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Er du sikker på at SmartThings må ha integrasjon med Tibber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petar Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 2 minutes ago, Petar said: Er du sikker på at SmartThings må ha integrasjon med Tibber? Jeg spør fordi jeg er interessert i det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 20 minutter siden, Petar skrev: Er du sikker på at SmartThings må ha integrasjon med Tibber? ... for å gjøre hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.