supersonic Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Jeg vurderer å gå til innkjøp av Homey Pro. Jeg bruker Verisure aktivt i dag, og det er litt avgjørende at Homey til en viss grad kan lese av status fra Verisure. Jeg ser at det er støttet, men har også hørt at det kan være noe ustabilt. Noen som har erfaringer? Er det f.eks. mulig å sette opp flow basert på om det er helsikring eller delsikring som er aktivert/deaktivert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frank Pedersen Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Har en Homey som er koblet til min Yale doorman, den har kommunikasjon innsatt av Verisure. Her sagt opp mitt Verisure abonnement, og har nå lært at jeg får beholde utsyret deres, hvilket ikke var deres praksis tidligere. Da kom de ot monterte ned alle komponenter. Jeg har prøvd å koble magnet switchene deres til Homey appen der jeg finner deres komponenter, men de vil liksom ikke, det samme med røykvarslerne. Jeg er vel således litt i samme kategori som supersonic over her i denne tråden. Det ville være fint med svar fra noen som har noe mer erfaring med dette enn jeg har. Noen ord om tilkobling, eventuelt protokoll som brukes etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myklestul Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Jeg hadde installatør fra Verisure for en drøy uke siden som svarte med litt skjelven stemme at de kjørte en lukket kommunikasjon. Men jeg har selv fått smartmodulen til Yale Doorman fra Verisure og den klarer Homey å kommunisere med. Lurer på om noen har noe svar på posten over. Enten så vil ikke Verisure at man kobler til deres system og ikke vil ut med den informasjonen eller så går det ikke, enten det er en regel (pga sikkerhet) eller teknisk ikke støttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 11 timer siden, Myklestul skrev: Men jeg har selv fått smartmodulen til Yale Doorman fra Verisure og den klarer Homey å kommunisere med. Via Verisure? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torstein89 Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Jeg brukte Verisure sin app til Homey, sammen med Verisure sin hub + egen protokoll/Zwave?-modulen til Yale-låsen. Fungerte så som så. Var litt heng i synk mellom API til Verisure, slik jeg forstod appen var laget. Så kunne ikke alltid se "live" at lås var åpnet/lukket. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spurkis Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Forsøkte å legge verisure inn i Homey Pro i dag, men den finner ingen av enhetene selvom begge er på samme WIFI. Noen som kjenner til hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tror ikke samme wifi har av betydning, det viktige er at kontodetaljene er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spurkis Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Usikker på alarm code, det er jo noe jeg har oppgitt muntlig og således aldri skrevet. Usikker på om jeg skriver de likt som de gjorde. Auth vinduet under settings gir ikke feedback om det er rett eller ikke :(? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravity Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Noe oppdateringer her? Ser Homey støtter flere sensorer nå https://homey.app/no-no/app/se.adamnoren.verisure/Verisure/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.