oevensen Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Opplever til tider veldig tregt zwave nett. F.eks i går satt jeg opp en scenekontroller for lys i stue og spisestue. Alt fungerte perfekt når jeg testet det etter å ha satt det opp. Men senere på kvelden når jeg faktisk skulle kjøre en scene så skjedde det ingenting. Trykket som en galning, og ca 30sek etter alle trykkene da begynte scenene å kjøre. Så da ble det mye lys av og på. Ser på loggen at det er veldig mye trafikk og at noder som jeg tidligere har hatt i systemet og ikke bruker lengre fortsatt ligger i nettverket. Dette kan sikkert lage litt trøbbel, hvertfall bruke unødvendig mye kommunikasjon. Prøver å fjerne disse nodene med Remove bad nodes, men det går jo ikke når jeg ikke får kontakt med de. Hvordan kan jeg slette noder som ikke er i bruk på en enkel måte? Siter
iblis Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Se denne posten på hvordan fjerne fantom noder i HomeSeer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.