solosuper Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Bruker i dag varmepumpe til oppvarming av bolig. Varmepumpa er koblet opp mot smarthuset. Bruker i dag HA som å styre hele huset. Jeg ønsker å være mest mulig strømeffektiv. Jeg og samboeren jobber turnus. Begge har lagt turnusene sine inn i kalenderen i IOS. Kan noen hjelpe meg med å lage en automasjon som styrer varmepumpa av og på basert på om jeg har en hendelse i kalenderen. F.eks; Jeg har en hendelse i kalenderen fra 15-22, varmepumpa går av klokken 1500, og starter igjen 2000 (to timer før vi kommer hjem). Er dette mulig å få til? Er åpen for å bruke en annen kalender også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Med HomeSeer har du i allfall GCalSeer plugin, men om noko tilsvarende finst til HA veit eg ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Det er iallfall mulig hvis du bruker en Google Calendar. https://www.home-assistant.io/integrations/calendar.google/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.