vestlenning Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 Ser etter norsk leverandør av DNS og e-posthotell. Viktig: DNS må kunne oppdateres via API. https://www.proisp.no e ett alternativ, nåken som har erfaring med dei? Andre forslag? Siter
ZoRaC Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 Jeg har hatt proisp i noen år og er fornøyd med de. Litt dyre... var ikke klar over at de hadde API mot DNS - jeg bruker afraid.org til dynamisk DNS. Siter
Hillmar Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 Vet ikke hvor "norsk" Loopia er. Jeg benytter DNS-tjenestene deres, satt opp med Dyn-DNS fra routeren min (om det er det du mener med API). Det fungerer veldig greit. Har også domenene mine der, men e-posttjenestene deres har jeg ingen erfaring med. Siter
vestlenning Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Skrevet 31. januar 2020 12 timer siden, ZoRaC skrev: Jeg har hatt proisp i noen år og er fornøyd med de. Litt dyre... var ikke klar over at de hadde API mot DNS - jeg bruker afraid.org til dynamisk DNS. Anbefaling + fredag + pils + hjelpsom kone = flytting til proisp ok; skål! 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.