larrylu Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Hei, jeg kjøpt meg nettopp en ESP-12-E i esp8266 serien. jeg har fant et koblingskjema på Internett og lastet opp min kode. jeg satt den opp som Wifi Client og jeg ser at den kobler seg på min router og jeg får pinget den.. hvis jeg restarter den tar ut strømen. kobler den seg ikke på wifi igjen.. så har jeg google og lest masse, Tips jeg har fått på veien er at jeg kanskje har koblet feil? så vil vite hvordan kobler dere opp deres esp hva bruker dere oppsett? hvilke piner går til GND hivlke går til VCC. osv.. fint jeg kan få bilder, forklaringer og type kabeler etc.. Takk på forhånd LHE Siter
Moskus Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, larrylu skrev: jeg har fant et koblingskjema på Internett og lastet opp min kode. Hva tenker du på når du sier "kobling"? Det er jo mange måter å koble opp en slik enhet, og det varierer veldig med hva du har tenkt å bruke den til. Siter
larrylu Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 (endret) koblinger så sier jeg "piner" hvem er LAV og Hvem er HØY, hvilke piner skla kobles. den skal være Wifi Client som skal lese data fra Serial og sende info til min web server. Endret 6. november 2016 av larrylu Siter
Moskus Skrevet 7. november 2016 Skrevet 7. november 2016 Kanskje du kan linke til koblingsskjemaet? Siter
Fermate Skrevet 7. november 2016 Skrevet 7. november 2016 Ja det enkleste er nok om DU sender oss noen bilder om hvordan du har koblet og kode du kjører. Og en link til artiklene du har brukt. (Jeg har jobbet litt med esp8266 selv ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.