Session Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Hei. Finnes det noe z-wave utstyr som er godkjent etter TEK17 når det gjelder brannvarsling? Tilleggsinfo: Skal styres av HomeAssistant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Fireangel. Seriekoblet med kabel, 230V-tilkobling og batteribackup + mulighet for Z-wave. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Til en del av disse, https://www.elektroimportoren.no/hjem-fritid/brann-sikkerhet/brannvarsler/007126698/Catalog.html?Event=tabmenu , får du en rele-utgang og da kan du koble til det meste, vil jeg tro. Jeg har brukt en Shelly 1 som via Home Assistant gir meg varsling på telefon og setter mer eller mindre hele huset under flombelysning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Jeg mente å linke til Ei Electronics sine....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris_T82 Skrevet 24. januar 2022 Del Skrevet 24. januar 2022 Hei, beklager å skrive i en gammel tråd - men lurte på hva du endte opp med her @Session? Står i samme situasjon, og ser for meg ut som Fireangel med Z-wave ikke lenger lages av fireangel? /Chris 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.