Session Skrevet 5. februar 2020 Skrevet 5. februar 2020 Hei. Finnes det noe z-wave utstyr som er godkjent etter TEK17 når det gjelder brannvarsling? Tilleggsinfo: Skal styres av HomeAssistant. Siter
Moskus Skrevet 5. februar 2020 Skrevet 5. februar 2020 Fireangel. Seriekoblet med kabel, 230V-tilkobling og batteribackup + mulighet for Z-wave. 1 Siter
stigvi Skrevet 5. februar 2020 Skrevet 5. februar 2020 Til en del av disse, https://www.elektroimportoren.no/hjem-fritid/brann-sikkerhet/brannvarsler/007126698/Catalog.html?Event=tabmenu , får du en rele-utgang og da kan du koble til det meste, vil jeg tro. Jeg har brukt en Shelly 1 som via Home Assistant gir meg varsling på telefon og setter mer eller mindre hele huset under flombelysning. Siter
stigvi Skrevet 5. februar 2020 Skrevet 5. februar 2020 Jeg mente å linke til Ei Electronics sine....... Siter
Chris_T82 Skrevet 24. januar 2022 Skrevet 24. januar 2022 Hei, beklager å skrive i en gammel tråd - men lurte på hva du endte opp med her @Session? Står i samme situasjon, og ser for meg ut som Fireangel med Z-wave ikke lenger lages av fireangel? /Chris 🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.