780user Skrevet 5. februar 2020 Skrevet 5. februar 2020 Testet en Namron Z-wave fjernkontroll i dag mot Homeseer. Genial sak. 12 knapper og 3 funksjoner på hver knapp, press/hold/release. https://www.elektroimportoren.no/namron-z-wave-4-kanaler-fjernkontroll/4512711/Product.html?Event=livesearch Siter
Moskus Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Stilig. Hva har du tenkt å bruke den til? Jeg tenker siden den er i fjernkontroll-format. Siter
780user Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Skrevet 6. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Moskus skrev: Stilig. Hva har du tenkt å bruke den til? Jeg tenker siden den er i fjernkontroll-format. Nå stiller du et unødvendig spørsmål syntes jeg.... Tenkt brukt i stue, styre lys fra sofaen, kontrollere inngang på TVn, og enkel tilgang til lydnivå på Sonos. Litt enklere for svigers å være barnevakt da de kontrollere alt dette fra en enkel fjernkontroll med noen makroer. Endret 6. februar 2020 av 780user Siter
Moskus Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, 780user skrev: Nå stiller du et unødvendig spørsmål syntes jeg.... Det var vel mer fordi jeg ikke så den umiddelbare nytten selv... Men selvfølgelig liker at den integreres enkelt og greit (som for så vidt er forventet). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.