hjelp123 Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Hei Holder på å montere yale doorman. Går fint til nå men får ikke lukket døren da den innvendige låsen stopper i dørkarmen. Legger ved bilde, se imgur link. Noen tips til hva jeg kan gjøre her ? https://imgur.com/wR2iYyZ Siter
Moskus Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Oi, det er ikke bare litt. Hvor mye er det? Ville foreslått en fres, men det blir vel kanskje litt overdramatisk... 1 Siter
SveinHa Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Låsen må jo stå der den står så mitt forslag blir også fres... 1 Siter
hjelp123 Skrevet 6. februar 2020 Forfatter Skrevet 6. februar 2020 Takk for tips! Jeg hadde ingen fres tilgjengelig. Kappet dørkarmen slik at jeg fikk lukket døren. Det ble jo ikke så veldig pent resultat akkurat. Noen tips til hvordan jeg kan få dette penere? Pusse ned og male i samme farge som døren ? Siter
Moskus Skrevet 6. februar 2020 Skrevet 6. februar 2020 Puss, puss, så får du en suss. Eller iallfall en penere flate å male på. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.